روابط عمومی: ارتباطات بحران رسانه ها

مدرس ایدومال
آخرین بروزرسانی مهر ۱۶, ۱۴۰۰
0 قبلاً ثبت نام کرده اید

درباره این دوره

روابط عمومی در زمان بحران. تصور کنید که یک بحران به سازمان شما ضربه می زند و در رسانه ها مطرح می شوید. شما ابتکار عمل را به رسانه آغاز می کنید. شما یک پیام واضح و آسان دارید. و قیمت های دقیق مورد نظرتان را در داستان های آخر دریافت می کنید.

شما خواهید آموخت که چگونه در زمان بحران روابط عمومی ، پیام ها را به رسانه ها آماده و ارسال کنید. نحوه برنامه ریزی برای کنفرانس های مطبوعاتی ، بیانیه های رسانه ای ، پیام ها و نیش صدا پوشش داده خواهد شد. چرا قبل از اینکه بدانید چه زمانی یا بحران چیست ، آمادگی برای یک بحران ضروری است. ارتباطات بحران روابط عمومی به طرحی نیاز دارد که همه جنبه های توسعه پیام ، تمرین و مدیریت رسانه را در بر بگیرد. این دوره برای مدیران عامل ، مدیران روابط عمومی ، مدیران بحران و هر کسی که مسئول اعتبار یک سازمان است ایده آل است.

اهداف یادگیری

توانایی مدیریت ارتباطات بحران
بدانید که چگونه با اعتماد به نفس در دوربین ظاهر شوید
پیام ها را آماده کنید
به س questionsالات سخت دست بزنید

الزامات

  • دوربین فیلمبرداری (تلفن همراه یا وب کم کار خواهد کرد)

مخاطبان هدف

  • این دوره برای مدیران عامل ، مدیران روابط عمومی ، مدیران بحران و هر کسی که مسئول اعتبار یک سازمان است ایده آل است.

برنامه تحصیلی

2 ساعت 6 دقیقه

شما می توانید با بحران رسانه ای کنار بیایید و جلو بیایید

امور خانه داری

مدرس دوره

مدرس ایدومال

4.33/5
51 دوره
6 دیدگاه
35 دانشجو
آقای مستر بیش از 15 سال تجربه به عنوان مشاور مدیریت پروژه ، مربی ، مشاور فناوری ، صاحب مشاغل و نویسنده فنی دارد. وی به عنوان مدیر پروژه برای طیف وسیعی از مشاغل از جمله استارتاپ ها ، بیمارستان ها ، شرکت های معماری و تولیدکنندگان مشاوره کرده است. دونالد علاقه زیادی به کمک به دانش آموزان در قبولی در آزمون گواهینامه PMP دارد.
مشاهده بیشتر

آیا می خواهید برای همه فعالیت های عمده در محل ، اعلان دریافت کنید؟

آیا می خواهید برای همه فعالیت های عمده در محل ، اعلان دریافت کنید؟